MENÜ

Kifogáskezelés és konfliktuskezelés szeminárium                      

 

Milyen jó is lenne, ha soha nem találkoznánk kifogásokkal...

Ha eljössz a tréningre, akkor ez is elérhető... Ugye nem hitted el!

Az emberek már csak ilyenek, nem a megoldásokban gondolkodnak, hanem a kifogásokban.

Ha már van, akkor legalább tanuljuk meg profin kezelni őket úgy, hogy az ügyfél azért vegye meg, amit kifogásként felhoz. Tanulj meg kezelni egymás után legalább 7 kifogást, mivel ezen múlik a nagy lóvé!

Sajnos az értékesítőket nem tanították meg a kifogáskezelésre. Sok mindent TILOS csinálni egy kifogással, és csak egy olyan megoldás van, amit szabad!!!

Rengeteg furcsa információval rendelkezhetsz ebben a témában, ezért én megígérem neked, hogy egyszer és mindenkorra kitisztázzuk ezt a területet, és egy működő technikát adok a kezedbe! Sőt, ráadásként megmutatom, hogy miért alakulnak ki a konfliktusok és milyen módon tudod ezeket kezelni akár az üzletben az ügyfelekkel vagy munkatársakkal, akár a magánéletben.

Gyere el és legyen egy jó napod, ahol sok értékes emberrel is megismerkedhetsz!

 

Időpont: 2011. május 18. Szerda

 

Belépő:

  • elővételben, előzetes bejelentkezéssel:         5.000 Ft/fő
  • helyszínen május 18-án                                      8.000 Ft/fő

20 fős csoportos jegy:                                                50.000 Ft (2500 Ft/fő)

 

Időbeosztás:

2011. május 18. Debrecen

Helyszín:

Hunguest Hotel Nagyerdő      Térkép >>>

Pallagi út 3. (a Csónakázó Tó mellett)

 

Érkezés: 8:00 - 8:45

Időtartam: 9:00 - 15:00

Előadás címe: KIFOGÁSKEZELÉS ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS SZEMINÁRIUM

 

Képesség, amit a nap végére elérsz: Tudod, hogy mit jelent visszadobni egy kifogást. Kényelmesen fogod érzeni magad az értékesítési folyamat azon részében is, ahol a kifogások egymás után jönnek, és lazán fogod tudni csinálni, erőlködés nélkül.

Gyakorlati példákat, és azonnal használható szó szerinti mondatokat fogsz kapni.

 

A blokkok felépítése:

ELSŐ blokk:

9:00 - 10:30 MIÉRT ALAKULNAK KI A KIFOGÁSOK ÉS MI OKOZZA A KONFLIKTUSOKAT

15 perc szünet

 

MÁSODIK blokk:

10:45 - 12:15 A KIFOGÁS- ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS TITKOS MÓDSZEREI

45 perc ebédszünet

 

HARMADIK blokk:

13:00 - 15:00 KIFOGÁS- ÉS KONFLIKTUSKEZELÉSI GYAKORLATOK

 

<<< J E L E N T K E Z E M ! >>>

 

 

Miért gyere el?

Ha ez még kérdés, akkor segítek!

Készítettünk egy felmérést. Nagyjából 200 értékesítőt, cégvezetőt, hálózatépítőt kérdeztünk meg arról, hogy az értékesítési folyamat mely részén szeretne javítani. A legtöbben azt válaszolták, hogy a KIFOGÁSKEZELÉS az, amin a leginkább kellene fejleszteni.

Ezért eldöntöttük, hogy segítünk neked is. Debrecenben ritkán kaphatsz olyan minőségű és szakmai tartalmú előadást, mint amire ez az oldal hív!

Ráadásul egy olyan megfizethető árat alakítottunk ki, amelyre nem mondhatod, hogy DRÁGA!

Ez az első előadás erről a témáról, ezért kerül ennyibe. A következő már minimum duplájába fog kerülni.


NÉVJEGYKÁRTYÁK MINDENKÉPPEN HOZZ MAGADDAL!

 

 

<<< J E L E N T K E Z E M ! >>>

 

Üzenet Zolinak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asztali nézet