Kifogáskezelés és konfliktuskezelés szeminárium
Milyen jó is lenne, ha soha nem találkoznánk kifogásokkal...
Ha eljössz a tréningre, akkor ez is elérhető... Ugye nem hitted el!
Az emberek már csak ilyenek, nem a megoldásokban gondolkodnak, hanem a kifogásokban.
Ha már van, akkor legalább tanuljuk meg profin kezelni őket úgy, hogy az ügyfél azért vegye meg, amit kifogásként felhoz. Tanulj meg kezelni egymás után legalább 7 kifogást, mivel ezen múlik a nagy lóvé!
Sajnos az értékesítőket nem tanították meg a kifogáskezelésre. Sok mindent TILOS csinálni egy kifogással, és csak egy olyan megoldás van, amit szabad!!!
Rengeteg furcsa információval rendelkezhetsz ebben a témában, ezért én megígérem neked, hogy egyszer és mindenkorra kitisztázzuk ezt a területet, és egy működő technikát adok a kezedbe! Sőt, ráadásként megmutatom, hogy miért alakulnak ki a konfliktusok és milyen módon tudod ezeket kezelni akár az üzletben az ügyfelekkel vagy munkatársakkal, akár a magánéletben.
Gyere el és legyen egy jó napod, ahol sok értékes emberrel is megismerkedhetsz!
Időpont: 2011. május 18. Szerda
Belépő:
20 fős csoportos jegy: 50.000 Ft (2500 Ft/fő)
Időbeosztás:
2011. május 18. Debrecen
Helyszín:
Hunguest Hotel Nagyerdő Térkép >>>
Pallagi út 3. (a Csónakázó Tó mellett)
Érkezés: 8:00 - 8:45
Időtartam: 9:00 - 15:00
Előadás címe: KIFOGÁSKEZELÉS ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS SZEMINÁRIUM
Képesség, amit a nap végére elérsz: Tudod, hogy mit jelent visszadobni egy kifogást. Kényelmesen fogod érzeni magad az értékesítési folyamat azon részében is, ahol a kifogások egymás után jönnek, és lazán fogod tudni csinálni, erőlködés nélkül.
Gyakorlati példákat, és azonnal használható szó szerinti mondatokat fogsz kapni.
A blokkok felépítése:
ELSŐ blokk:
9:00 - 10:30 MIÉRT ALAKULNAK KI A KIFOGÁSOK ÉS MI OKOZZA A KONFLIKTUSOKAT
15 perc szünet
MÁSODIK blokk:
10:45 - 12:15 A KIFOGÁS- ÉS KONFLIKTUSKEZELÉS TITKOS MÓDSZEREI
45 perc ebédszünet
HARMADIK blokk:
13:00 - 15:00 KIFOGÁS- ÉS KONFLIKTUSKEZELÉSI GYAKORLATOK
<<< J E L E N T K E Z E M ! >>>
Miért gyere el?
Ha ez még kérdés, akkor segítek!
Készítettünk egy felmérést. Nagyjából 200 értékesítőt, cégvezetőt, hálózatépítőt kérdeztünk meg arról, hogy az értékesítési folyamat mely részén szeretne javítani. A legtöbben azt válaszolták, hogy a KIFOGÁSKEZELÉS az, amin a leginkább kellene fejleszteni.
Ezért eldöntöttük, hogy segítünk neked is. Debrecenben ritkán kaphatsz olyan minőségű és szakmai tartalmú előadást, mint amire ez az oldal hív!
Ráadásul egy olyan megfizethető árat alakítottunk ki, amelyre nem mondhatod, hogy DRÁGA!
Ez az első előadás erről a témáról, ezért kerül ennyibe. A következő már minimum duplájába fog kerülni.
NÉVJEGYKÁRTYÁK MINDENKÉPPEN HOZZ MAGADDAL!
<<< J E L E N T K E Z E M ! >>>